عابر خسته

انتخاب راه

عابر خسته

انتخاب راه

یا مهدی ادرکنی

  بیا که بی تو ندارم دگر قرار بیا

                                     بیا که جان به لب آمد ز انتظار بیا

بیا که هجر تو از پا مر افکندای

                                   بیا که بی تو،به من گشته کار زار بیا

گلی دارم که مست از بوی اویم

                                    به غیر از او گلی دیگر نبویم

گل من نور چشمان رسول است

                                     گل من زیب دامان بتول است

گل من در دو عالم بی نظیراست

                                     خداوند تعالی را سفیر است 

گل من اشرف خلق جهان است

                                 گل من مهدی صاحب زمان است

اگر ظاهر شود از امر یزدان

                                 از این گل می شود عالم گلستان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد